Typ mat i huset.

Jisses!
Denna dagen var lång.
Upp och hoppa, efter en lång natt med Angelica som sov dåligt pga bla hosta.

Upp till jobbet, börjar jobba tills Kuratorn i Rehabliteringsteamet ringde och frågade vart jag var... Eh... Jag trodde det var 15.00 jag skulle vara där. Men men, det gick bra ändå, fick komma till henne då i stället.

Vid lunch hämtade jag Angelica när hon hade vaknat och sedan fick hon vara med på jobbet tills jag skulle till kuratorn.

Kuratorn är toppen och jag kommer nog fortsätta! =)


Väl hemma så blev det att åka och storhandla med Line och CO. Jag övningskörde och allt gick bra.
Trots att det knappt fanns något kött i affären så finns det mer mat här hemma än innan.


Sen åt vi jordgubbar med grädde och snart ska vi hoppa i säng.

Imorgon är det jobb som gäller igen:)

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback