Underbart väder!

Igår blev det ambulans och akuten för min del.
Ja, igen.


Jag drack en liten cider (33cl) 15 timmar efter att jag tagit den nya medicinen.
Ingen trodde det skulle göra något, eftersom jag inte kände av den och det var så lång tid sedan..

Men sedan svimmade jag.


Jag mår lite sådär, känner av en del i kroppen och är trött, men det var inget större.

De konstaterade för övrigt (som jag redan visste) att jag hade feber och ett virus också, när de ändå var i farten.




Det är så underbart väder, ååh!
Det är bra här hos mamma, vi tar det lugnt, äter gott och göra det vi vill och inte mer.
Precis vad jag behöver känns det som! :)

Fast jag saknar;
Lisa,
Louise,
Marcus
och LITE skolan =/

Men på måndag åker vi antagligen hem till livet igen...


Har lagt in nya inlägg inför Alvas födelsedag... Det blir lite härliga inlägg ska ni se!

Nehe, här vill inte jag sitta mer!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback