Alva sjunger... Djupa texter minsan.

Alva sjunger:
"Ingen kan sääääga emot mig eller ta det ifrååån diiiig, för jag är den bästa personen jag vet, så jag kan aldrig ta dig ifrån miiig... nanana det går snabbt ändå... För när jag var lite gick jag ifrån min mamma och det var sur när det regnade då"

Hon pausar och fortsätter sedan:
" Jag gillar svart men jag får inga hästar för det, för jag gillar bara rosa. Det finns inte bara på riktigt rosa hästar, jag gillar dig väldigt mycket wowowowowowoooooWOOOOW, jag gillar dig verkligen mkt från vad man kan göra snabbast, MAN KAN."


Djupt. Riktigt djupt.
Nu begrundar vi detta..
Det säger mycket.


Japp då för det gjort. Då kan vi gå vidare till nästa låt hon sjöng, en låt vi faktiskt känner igen...:
.....Något mindre seriöst:
"OOOoooohh SAAAARRHHAAAAAAA (högst och pipigt) kom uuuuuut till MIG nu, jag väntar och väntar och väntar och väntar och väntar, oh Sarha, jag väääääntar på diiiiig"



//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback