Bra dag!

Oh en bra dag.
Hunnit med mycket både i skolan och hemma.
Grov städat (inte storstädat, det är fortfarande stökigt, som i rörigt), vilket innebär dammsugning, torkning av ytor och golv.

Vi (läs: jag) har också tvättat, så vi behöver inte ta med all tvätt till mamma imorgon för att ha något att ha på oss.
Trodde aldrig jag skulle hinna.
Men är man så awesome som jag sååå ;)

Så, ja vi ska till mamma i morgon.
Lämna lite paket till Angelica och Ronja.
Marcus kör.
Där äter vi middag och umgår under dagen :)

Jag har nyss tagit ett bad - trots att jag duschade i morse. Det var skönt för ryggen som fick rejält stryk när jag tvättade själv... =/


nu fryser jag eftersom att jag har vädrat hela lägenheten så är det kallt...

Ska bädda ner mig med dator, filtar och kanske te i soffan framför tv:n snart.
Men först ska jag kopiera upp ett arbete i Praktisk Marknadsföring som jag och Lisa gjort.
Fan vad vi taggar MVG på det. Och vi har gjort läraren väääääl medveten om det!

Lägger kanske ut lite dagens outfit och bild på priset jag vann i skolan :)

Jag hoppas på en mysig fredagskväll...

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback