Det blir en lång snorig dag idag.

Oj oj... Det blir en en jobbig dag idag..
Först skola (kanske börjar med ett prov O.o),
sedan bussen till handledarutbildning för körkort som ska hålla på runt 3 h. =o
Ja 3 h...
Så det blir hem sent (framför allt om min skjuts inte kan komma, då får jag ta bussen).


Jag är väldigt sjuk, fattar not at all hur jag ska klara denna dagen =/
Mådde så dåligt i går att jag grät mig till sömns..
Förkyld som fan, ont i hela kroppen, ont i nederdelen av magen + njurarna, och nacken och ryggen blir runt en miljon gången värre när man har feber och är sjuk...

Om jag överlever denna dagen lär ni nog inte veta förrens i morgon med andra ord... Då jag troligtvis bloggar nästa gång.

Angelica har sin första BUP tid idag, det känns otroligt bra tycker jag... Hoppas det kommer kännas så för henne med.


Nu ska jag nog köra till skolan...

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback