En rätt jobbig men ändå OK dag.

I natt vaknade jag flera gånger.
Första gången av ett sms från Louise.
Andra gången för att Rebecca blivit sjuk och var ledsen.
Tredje gången för att Ronja och Alva bestämde sig för att bråka väldigt tidigt på morgonen, eftersom Alva tappat nappen. (De somnade om som tur var).

Sedan åt vi frukost och åkte och handlade.
Vi var på Willys, Ikea och Ica Maxi.

Sedan åkte vi hem, då jag vilade en stund, var trött och efter ett slagsmål med Angelica Ikea med kuddrullar så hade jag VÄLDIGT ont i ryggen.

Efter det pluggade jag och Angelica till ungfär 22. (Vi åt emellan och så också) Väldigt många timmar med andra ord, det gick segt, men vi hann med en del i alla fall.
Angelica är duktig som kämpar på.

Jag själv skrev uppgifterna (vilka var en del) i Näthandel A och läste eng läsläxan, samt skickade in Eng uppsatsen.

Nu har jag ont, är trött och en aning yr i pannan efter lite gott vin.
Ska bli skönt att sova.

Angelica ska till skolan i morgon och jag ska sova ut, sedan plugga ifatt mer.

Vi vet fortfarande inte när jag och Rebecca ska hem....
Det är jobbigt, men det gäller bara att ta allt som det kommer.


Natti!
//
Wivica


Jag och Alva idag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback