Hos Angeliiiiiiiica! =)

Igår kom jag och Rebecca till mamma och Angeliica och alla andra.
SKÖNT! Vi behövde det.

Idag har jag följt med på ett möte i Angeliicas skola. Jag pratade en del med hennes lärare och tog reda på vad som hon låg efter i. Dessa dagarna ska jag och Angelica gå igenom det.

Sedan var vi lite snabbt och handlade.


Sedan pluggade vi i flera timmar. Angeliica var jätteduktig och skrev en hel uppsats på sammanlagt 4 sidor, i Samhällsvetenskap. Hon skrev om fina Rom.

Jag har renskrivit min engelska uppsats. Jag kommer "lite efter" nu när jag är borta resten av vecka från skolan. Men det är inte så farligt, bara att jag måste göra det jag annars hade gjort i skolan.
Så imorgon blir det plugg med, Matte B (två tester), SvA (två uppgifter), Turism A, Näthandel A (förbereda inför prov + uppgifter), Eng läsläxa..
Men det fixar jag!

Men idag har jag också betalt räkningar, hjälpt Angeliica samt skrivit in mig på Handledarutbildning så jag kan övningsköra fram tills jag har tid att ta mina sista körlektioner på körskolan... (Får inte ta ledigt från skolan)

Jag känner för en promenad, men det snöar och regnar och blåser = kallt = smärta. Jag vet inte, vi får se hur det blir.

Hur har eran dag varit?

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback