Im so confused.

Jag skriver om dagen redan nu. Jag anar att jag inte kommer blogga något idag...
Jag verkar ha en del att reda ut *puh*

Jag har sovit 1.5 h i natt, och det var inte ens i natt, utan i morse. Varför är en lång historia, men det är fashinerande hur mycket en människokropp pallar med.

Jag hade möte på soc kl 9, hos ekonomihandläggaren. Allt gick lika smidigt och snabbt som det brukar.
Och på tal om pengar så blev jag glatt överraskad i morse när jag såg att vissa pengar kommit in i tid... Helt otroligt alltså.


Jag har inte ätit alls mycket sedan jag åt frukost och godis hos mamma i går förmiddag/middag.
Jag har druckit massa Coca Cola (SÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄR beroende minst), juice och te och det jag redan bloggat om idag.
Tre knäckebröd utan smör eller pålägg och det var nog allt sammanlagt.
Jisses.

Magen är hungrig, men jag är inte.
Jag orkar inte. Dessutom måste jag handla... och det... det är helt jobbigt alltså.

Efter soc så åkte jag till skolan för att göra slutprovet i kursen försäljning och service A som min klass läste färdigt till julen. Men då är läraren sjuk. Bittert, när jag kunnat sova 4 h typ innan jag egentligen började 12.30.
Men jag satt och halvsov tills Lisa kom vid lunchen och engelskan äntligen började.

Läraren hade inget för mig att göra eftersom att jag redan gjort veckans läxa och de såg en film jag skulle se hemma till Ons. Så jag fick öva grammatik hela lektionen.
De andra två lektionerna efter eng var med samma lärare som var sjuk, så vi har självstudier och MÅSTE vara i skolan till 16. -.-
Snorkråka på det liksom.

Jag har gjort en uppgift vi ska ha gjort till någon gång och i båda de ämnena är jag redan färdig med allt och kan till provet i Näthandel A.

Finns inte mer att göra så jag bloggar. :)

Saknar Angelica.
och Rebecca. Men hon är ju hemma... :)
och...........


Tjolahoppsansa!

//
Wivica


Me today. Det är kallt i skolan så jag har jacka på mig ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback