Inte alls som jag tänkte mig dagen.

Mådde ju som ni vet väldigt dåligt i går och i morse...

Med dagens framgång blev det värre. Jag gjorde det sista provet i Försäljning och Service A (en kurs de andra avslutade förra terminen), det är på gränsen mellan G/VG. Det får bli som det blir.

Efter det fick jag näseblod. Inte lite... Blödde hela långa lektionen.
Jag har fått någon slags blackout för jag minns inte mkt. Jag hamnade i alla fall hos skolsköterskan, läraren tog mig dit.

Jag mindes nyss att jag sa till läraren: "Det var ett svårt prov, du borde inte ge det till fler elever om det är så här dåligt de mår efteråt". Minns att hon skrattade, så jag hoppas hon inte tror att jag menade något illa...

Sedan efter en tid hos skolsköterskan så var det 20 min kvar av dagen så jag gick för att hämta mina grejer och köra hem...
Precis när jag ska starta moppen börjar det forsa igen.
Så där satt jag på en sten med näseblod som gjorde mig svag i hela kroppen, yr, illamående och jag grät och tyckte synd om mig själv.

Mamma ringde och avbokade handledarutbildningen och pappa kom upp, tog mopeden och körde hem mig.

Precis ätit Rebeccas underbara kyckling, nudlar och curry gryta och är lika svag fortfarande.

Jag orkar inte skriva mer nu... Detta tog tid så det räckte...=/

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback