Jag är sjukt sjuk!

Jag har varit hos läkaren i dag, de kan inte hjälpa mig så mkt... =/
Jag mår riktigt riktigt dåligt :(
Och jag saknar Angelica!

Efter det har jag väl storhandlat (så gott jag kunde, marcus fick bära runt mig halvt för jag är så svag i kroppen), vi behövde verkligen mat.
Efter det försökte jag på något sätt få i ordning... Men... Det gick inte så bra, det gjorde för ont i magen. Så jag satte mig för att plugga och Marcus diskade en del!

Det går inte bra med det i heller, har bara kommit på 10 frågor inför en intervju, och jag vet inte ens i fall de godkänns.

Hela huvudet snurrar, kroppen är så svag, febern gör mig yr, smärtan i magen gör mig arg och trött. Halsen gör helt galet ont (och jag har inte ens halsmandlar!), bihålorna känns tunga, näsan värker och är sårig av allt snytande. Det är tungt att andas.
Jag kan inte koncentrera mig, läkaren säger att jag ska ta mina värktabletter ordentligt, för det är det ända att göra.
Citadon 3 ggr per dag är både skönt och jobbigt.

Marcus gör mat nu, har hjälper mig väldigt mycket för tillfället, jag hade nog bara legat död i sängen annars. Tack!

När jag blir sjuk saknar jag alla och har sjuk shopping mani! Igår hittade jag världens finaste påslakanset med 6 delar på jotex.se. Men med alla avgifter på att beställa blir det det dubbla av vad det kostar! Helt sjukt.

Jag saknar: mamma, pappa, Rebecca (hon är bara i skolan hallo?), Angelica, Leah Lus, Alva osv... =(

SÅ NU HAR JAG KLAGAT AV MIG FÖR I DAG!

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback