Jag borde kanske bli en "SuperNanny".

Då hade jag i alla fall blivit rik. :)

Idag har jag passat Alva, Ronja och Angelica (Och Becca, men hennes passar jag jäääämt hihi)
Det gick bra. Alva satt mest vid TV:n och jag vid mammas dator, eftersom jag har haft feber och kvinnoproblem idag, så fanns inte ork till mycket mer.
Men jag har tvättat nästan all tvätt hemma hos mamma idag och det känns ju bra.
Jag har rensat en hel del bland barnens alla målaböcker/skolböcker och alla mamma och Mickes papper/tidningar.

När Ronja och Angelica kom hem, så gick det som ett mirakel att Angelica DIREKT (utan internet med sig) började plugga inför ett prov och Ronja för första gången på lång tid pratade om hur bra det gått i skolan osv.

Rebecca gjorde middag, Korvstroganoff med ris - lika mumsigt som vanligt. (Tillochmed Ange tyckte det.)

Sedan har jag bloggat en massa, både här, inför i morgon och på min blogg. (Bloggadress till vänster).

Jag har tömt min mobil IGEN, Ronja och Alva leker bra med den!

Alva har åkt till sin underbara kontaktfamilj och vi har haft en myskväll BIGTIME.
<-- Kvällen blev fullgjord av detta!


Imorgon är ska Angelica ha fest, de blir runt 8 st lr något. Alla andra ska iväg till Sarhas lägenhet och fixa och dona, och jag ska vara inlåst i mamma och Mickes sovrum vid tv:n och datorn. (läs: skämma ut Ange.)


Sha då!
I morgon kommer fler Awsome inlägg som vanligt!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback