JAG KAN HA GJORT NGT DUMT! =o

Jag kan ha gjort ngt dumt.
Jag är snart färdig med mammas broderi som hon ska få i födelsedagspresent, så jag har letat överallt i byn och
på nätet efter ett billigt broderi...
Och nu har jag hittat ett jättefint att göra. Ett rätt stort projekt.
OCH DET BLEV DYRT! =/

Vi har snålat, så det är rätt bra denna månaden, meeeen. Jag är så snål.


Det är egentligen en rätt normal summa för ett så stort broderi, men endå. Får så dåligt samvete :(
Rebecca: NU KÖPER DU DEN! =o
Hon har dåligt inflytande på mig...

Lite fakta om broderiet:
Finaida.
28x28 stort.

Så här ser det ut färdigt. Fin va?!

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback