Lovely Lördag.

Härligt väder idag, mycket sol, helt underbart... våren är på väg!
Installerar våren...
████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░         Vi är en bit på vägen i alla fall! (:
28% complete

Idag sov jag till 9.00 och har inte gjort mycket sedan dess.
Jag har gjort 'läsläxan' i eng som vi har i veckan, läst i boken jag håller på med och gått en promenad och handlat lite.
Tagit lite bilder har jag också. Lägger upp dem när jag redigerat lite.

Rebecca är och handlar och det blir stuvade makaroner med sidfläsk till middag idag.
Hon har varit på sånt pissmens konstigt humör denna veckan, vilket är synd, behöver hennes
lättsamma stil just nu...


Detta är en sån där skön Lördag som man bara behöver i bland!

I morgon blir det troligtvis att storhandla! Det behövs!

Kanske går vi en sväng och träffar Kid på träffpunkten i kväll, eftersom han bad oss.
Men det beror på om jag har mindre ont och ifall vi orkar.

Just nu vill jag bara njuta och göra det jag själv bara vill..

Vad gör ni en fin dag som denna?

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback