Rörig dag.

Tisdag kommer näst...
Och jag började med att försova mig så jag kom nästan försent till sjukgymnasten.
Men det gick bra, jag fick nya övningar och nu ska vi satsa på att bygga styrka längst ryggen.

Efter det var det matte. Jisses vad störigt det ämnet är !

Sedan var det lektioner hela dagen och jag avslutade skoldagen med att gå igenom, 'rätta' och lämna in SV uppsatsen som ska vara inne i morgon.

Efter skolan åkte jag och handlade och när jag kom hem gick jag & pratade med hyresvärden om mina grannar
som festade från 21 igår till 8.30 i morse. (Det var därför jag försov mig, varit vaken större delen av natten,  sååå trött). Bokade tvätt tid när jag ändå var igång.

Hem och lagade mat. Det blev min ugnsstekta falukorv.
Det är godare än det ser ut.

Jag har fixat mina stackars blommor lite idag också, när maten stod i ugnen.



Vi har nyss ätit och jag ser på Dr.Phil och Rebecca diskar :)

Ikväll är det äntligen House på tv och till det lyxar vi till det med ostkaka.

Hoppas jag får sova i natt..

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback