SMAAAAART!

Lisa kommer på efter lektionen i Information&Layout att vi glömt göra kap 8.
Men det gick fort att arbeta ifatt, som tur är.


Idag startade nästan inte moppen, hade lite hjärtklappning där, hade inte kommit till skolan annars, sista bussen dit hade gott. Men Rebecca fick i gång den, men var inte glad över att hon för andra gången var tvungen att gå upp på sin studiedag.

Idag är det lektioner hela dagen, idrott bl a. Saknar Idrotten sååå mkt, vill vara med, men sjukgymnasten säger starkt NEJ!

Usch..

Nästa vecka ska vi på UF mässa i Jönköping med skolan och få inspiration. Vi ska ju nästa läsår själva starta ett eget UF (=Ung företagsamhet). Det ska bli spännande allihopa. Och skönt att göra något annat med skolan är bara vara i klassrummet.

Just nu har vi Näthandel A, men jag har redan gjort allt vi ska ha gjort. Jag undrade om jag kunde förbereda mig inför provet, men hon hade knappt bestämt vilka kapitel än (det är ju ett bra tag till provet iofs).
Så jag har inget att göra. -.-
OVANLIGT. (nej jag är inte ironisk, det är ovanligt.)

Nej, jag ska anteckna ur varje kapitel nu i alla fall så att jag gör något vettigt i alla fall..

See Ya!

Kom igen, hälsa Angelica Välkommen nu!
Så kul att få veta vad hur gör på dagarna... nu ska bara dagens outfit fixas med... *host host*

//Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback