Som en dimma

Hejsan!
Inte bra uppdatering här inte!
Vi går runt lite som i en dimma och väntar på liite bättre tider än det är nu.

Vi kämpar för att få åka till mamma under veckan, till typ söndag. Men... ingen kan köra.
Buss gör för ont för mig. Och tåg går inte.

Så skoldagen för mig har bara flyttit på, jag ligger före i de flesta ämnena just nu så jag har det hyfsat lugnt.
På den fronten i alla fall..

Snart ska vi på födelsedags fika hos Louise och hennes familj, det ska bli roligt och skönt.

Hennes present blev så miffad när jag slog in den. Men tur att det är tanken som räknas.

I alla fall... nu måste jag fixa lite innan vi åker, jag och BeckiLeckiSneckig :)

//
Wivica

P.s Jag saknar Angeliica så det gör ont... riktigt jobbigt. D.s

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback