Such a Lördag

Jaha, då är man inlåst på mamma & Mickes sovrum utan nåd. Typ.
Anges fest är igång och jag ska "låtsas att jag inte existera" och "smsa varje gång jag ska gå ut ur rummet".

Konflikt ett ha redan varit när Ange tänkte gå i en tröja som var så kort att när hon satt ner såg man hur hennes trosor såg ut. Jisses! Tycker det är synd när människor tycker så illa om sig själva och nedvärderar sig själva så mycket att de inte anser sig förtjäna den värdigheten som oblottad innebär.

Men jag fick henne att ta på sig en kort kjol till i alla fall..
Det ända riktiga man kan göra är att försöka vara en såda förebild att hon lär sig att respektera sig själv i alla situationer. I am doing me best on that part.

Alla andra är i alla fall i Sarhas nya lägenhet och försöker göra det till ett hem.
De får inte vara hemma förrens 12, men jag hoppas de kommer tidigare.

Det är först nu jag sitter vid datorn, för hela dagen har gått till att tvätta, städa, fixa bål & godis till Anges fest och handlaSecondhand och IcaMaxi. Jag har handlat en del, kommer nog lägga upp lite bilder på det när jag får börja röra mig i huset igen. Vi får se när.

I och för sig så har Angelica kastat in ALLA mina och Rebeccas saker in i mamma och Mickes rum... så grejerna jag handlat och fått kanske finns här någonstans....


Nää...
Nu ska jag återgå till att .... eh... gör ingenting.
Och efter det ska jag... eh... inte göra någonting ännu mer..

IMORGON ÅKER VI HEEEM!

Både underbart och fullkomligt katastrofalt.

//
Wivica

Bålen jag gjorde till Angelicas fest.
600g frysta jordgubbar.
1,5 L Fanta Exotic
1,5 L Icas Tropiska dricka
Is.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback