SuperGratis' Stjärnjakt!

Just nu kan man få extra mycket poäng och dessutom jaga stjärnor på Supergratis.se som jag berättade om!

Stjärnjakten - Vinn fina priser
I Stjärnjakten gäller det att samla stjärnor genom att vara aktiv här på Supergratis. De som samlar ihop flest stjärnor vinner fina priser! Stjärnor samlar du genom att värva vänner och delta i kampanjer, precis på samma sätt som du samlar poäng!








Så sett igång och bli medlem!
Själv har jag redan fått hem två present kort á 100 st, som jag berättat innan.


Klicka på bilden för att kommma till sidan, eller på länken nedan!
//
Wivica

Supergratis.se

Kommentarer
Postat av: bella

jag blev medlem men är rädd för att få hem räkningar från de olika tävlingarna jag är med i genom supergratis.se eftersom ja nu har lämnat ut min adress, skulle uppskattas om du som också är medlem skulle kunna berätta för mig om det kommer några sådana!

2011-11-12 @ 13:34:31
URL: http://bellaolofsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback