Tar denna dagen slut snart?

Denna dagen är lååååång, inte dålig, men lång.
Skolan var seg.
Åkte sedan till Secondhand och shoppade lite presenter.
Jag är nu färdig med alla inköp till Angelica som fyller år snart. Upp till 10 st till henne nu... hon blir bortskämd...
Ronja har jag bara hittat 3 till hittills. Tur att jag sparar ett tag innan och köper när jag hittar ngt annars hade det varit dyrt de månaderna flera fyller år samtidigt.

Jag har försökt söka jobb. Hittar INGET på arbetsförmedlingens hemsida...
Vet inte vad jag ska göra. Måste ju jobba på som fasen i sommar...!

Ja nej, nu ska jag nog brodera i stället, se på Lyxfällan 21.00 (kanal 3) och sedan sooooooooooova!

Hoppas er dag är helt OK!
//
Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback