Uppdatering: none.

Hejsan!

Man kan säga som så att vi har det rätt jobbigt och det är därför jag och Rebecca är hos mamma och Angeliica just nu.

Och det är också därför uppdateringen inte är den bästa emellanåt.

Men jag tänker inte vara en av alla jobbiga bloggare som bara bloggar om att de aldrig bloggar xD


Jag håller på att bli sjuk känner jag, ryggen och nacken är extremt ur balans, jag är förkyld och rösten håller inte alltid.
Rebecca däremot har blivit bättre.


En nyhet att dela med sig av kan vara att Sarha, som bor med mamma och hennes man Mega (hans dotter), nu ska flytta hemifrån, någon gång i veckan. Grattis till det.

Jag har inte så mkt mer att rapportera om.
Att jag äger mamma och Angelica har jag redan berättat (trots att det var uppenbart från början).

Jag har skrivit en uppsats i svenska som varit försenad sedan december. Rubrik: Behövs hjältar?
Vad tycker ni? Behövs hjältar?


Nä vi får hoppas att Rebecca och Angelica bloggar lite mer nu...
För jag vill ju inte ta bort bloggen egentligen..


//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback