sminkningen ida:

sminkningen idag:
Puder o puderborste :)
ögonskugga (rosa) o kajal (:
två olika mascaror :)
plattång ;)
Hann nte sminka mig så bra ida men iaf ska berätta hur ja sminkat mig i morse eftersom wivica tvingade mig, hahah ;)
först tog ja d puder o pudrade mig, ( lagom mkt denna gng ),
sedan tog ja d ögonskugga ( ganska lite )
o sedan efter det så tog ja as mkt vit kajal :0
o så till sist tog ja ( lagom mkt ) mascara ';d
o håret - plattade i 10 min o sedan satt ja upp luggen p sidan ;)
o så sminkade ja ronja ida, men bloggar om dt imorgon eftersom hinner nte nu,
Rebecka Nielsen kom nyss :)
så shadå !
/ Aangelica .. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback