Veckan går bra, som omväxling!

Träningen i går kväll gick jätte bra, det var lite tufft, vissa övningar borde jag inte göra för ryggen, som situps, men jag gör dem ändå - så många jag kan utan att ryggen gör FÖR ont. (Som mest ca 10 st.)

Yeahy! Denna veckan har hittills gått bra... men det ska man väl inte säga högt.

Idag var det upp som vanligt trots en mindre sovmorgon -.-
Blev en GOD morgon när jag upptäckte att jag snart kan börja använda mina gamla jeans igen. Jag får på mig dem, kan nu knäppa dem och gå i dem, men de är än för tajta. Det innebär att jag nästan gått ner 2 storlekar, jippo!
Skoldagen började med elevråd, som för övrigt gick bra.

Lektioner och massa bajs... :)   Gick bra!
Som tur är så har man Lousie och Lisa att jäklas med om det blir trökigt höhö..

Det har inte gått att blogga idag =O Störigt.


Efter skolan letade jag efter ngt fint broderi att köpa, men hittade inget i den lilla byn :(
Det får bli att besöka second hand butiken i morgon och se.
När jag var och handlade letade jag också efter korsord till mig, men jag är så fasligt snååål.

Varför kosta tomma rutor så mkt liksom, usch nej.


När jag kom hem blev det mackor till middag, samt frukt. Vi är inte hungriga alls idag av någon anledning och jag blev proppmätt av mackorna.

Nu ska jag lägga mig i badet och kolla igenom eng glosorna tills i morgon samt läsa!

Ciao!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback