ÅÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS I MORGON!

DÅ KOMMER MIN ALLDELES EGNA ÄLSKLING! ÅÅÅH!
Angelica! <3


Och vi blir ensamna hela helgen.
Jag har massa planerat...

Ex:
  • Läsa ur Så länge vi båda andas (sista twilight boken)
  • Ta en ny fotorunda, det var ett tag sedan
  • Grilla
  • Gå på promenad
  • Främst: Planera resor
  • Mysa
  • Prata ut
  • Kramas
  • Kanske plugga
  • Handla

Idag har jag äntligen blivit färdig med rapportarbetet heeelt, äntligen.
Jag har jobbat lite med engelska och gått en promenad på idrotten.
Det blev inget gym idag eftersom jag har så ont.
Längtar lite tills läkarbesöket på Måndag, då kanske medicin och undersökningar kan göra ngt..

Idag fick vi sluta tidigare och det använde jag till att handla.
Maten idag blev inte spc. avancerad eller stor, mackor och fil.
Det är jobbigt att äta och laga mat i värmen...

Sen har jag diskat, fixat i köket, gjort sallad, badad och börjat i en ny bok (igen!)

Rebecca har varit dålig i dag (åkte hem från skolan), hon har ont i sina leder säger hon.
Nu har det varit så länge, typ sen hon flyttade till mig.. Så i morgon ska jag försöka komma ihåg att ringa efter en tid nästa vecka till henne.

Nu ska jag för en gångs skull försöka softa hela kvällen. :)

Byee!
//
Wivica

'jag kommer alltid sakna dig. kanske det finns en tid för oss någon gång, det verkar ju finnas tid för allt annat. tills dess, jag kommer sakna dig varje dag, även om inte en själv förstår.'

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback