Bara för att.......

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1 st
Vad tycker du om kärlek? Det är lika fint som komplicerat.
När kramade du någon sist? I morse.
Saknar du någon speciell person? Jo..
Har du svårt för att bli kär? Jag anser mig ha extremt svårt för det.
Är du singel? Hyfsat :)
När fick du senast en komplimang? Idag, både i morse och i skolan :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Jag vet inte, kanske varit det vid mopedolyckan -09 (?)
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? NEJ
Gjort något riktigt dumt? Det gör alla.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja verkligen.
Åkt ambulans? Flera gånger haha
Åkt polisbil? ja :(
Gjort nåt olagligt? Det kan hända..
Fått din mamma att gråta? Ja.
Slagit ner någon? Jupp. Jag är starkast i världen.
Skämts över dina föräldrar? En gång. En enda gång men aldrig någonsin annars.
Sagt jag älskar dig och menat det? Det menar det jämt när jag säger det.
Tar du droger? Nej inte olagliga iaf, tar medicin och sånt ju xD
Dricker du? Ja det händer.
Vilka kläder sover du i? Antingen i trosor och nattlinne eller i bara trosor^^
Vad hatar du verkligen? Respektlösa människor.
Varit kär? Har varit och är
Är du ensam nu? Nej, Rebecca och Molly är här...
Vill du gifta dig? Jag tror det. Jag vill vara gift men jag vet inte om bröllop är något jag vill ha, ibland och ibland inte.
Vill du ha barn? Oh ja! Så snart jag bara kan!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Om man inte räknar Molly och mig är det nog Marcus.
Såg dig gråta? Marcus
Fick dig att gråta? Angelica.
Du delade en dricka med? Antagligen Lisa för ett tag sedan.
Du gick på bio med? Marcus och Rebecca tror jag
Skällde på dig? "Skällde" - Angelica och mamma
Sa någonting till dig och vad var det? Rebecca - Hejdå!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Det senaste var 2 10-pak Coca Cola - en till Lisa.
Sjungit? På lektionen idag xD
Saknat någon? ja :(

JAG HAR:
Digitalkamera? Nej
Systemkamera? Nej, men ge mig gärna, har varit min högsta dröm i väldigt många år.
Telefon på rummet? Vi har bara mobiler, så ja.
Egen dator? ja, 2 st.
Könssjukdom? Nej?
Bra kompisar? Nej. JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOMISAR!

 

//

Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback