Du har man varit olydig igen..

.. men denna gången beställde jag något vi behövde...
Sängkläder.
Och det blev billigt.
So shut up.
(ok, det var mer till mina snåla tankar)


Nu ska vi bara be till gudarna att Rebecca tycker om sin/a bara!
(Becca, kommentera gärna om det känns som din/a är OK).

Vad tycker ni?

Rebeccas (om hon vill ha det)
Färg: Blå/Grön
Antal i paktet: 2 påslakan + 2 örngott
Pris: REA 50:-
Butik: Ellos.se


Till: Mig/Hushållet
Färg:
Ljuslila/Lila
Antal i paktet: 2 påslakan + 2 örngott
Pris: REA 50:-
Butik: Ellos.se


Till: Mig/Hushållet
Färg:
Vit/Beish/Brun/Grå
Antal i paktet: 2 påslakan + 2 örngott
Pris: REA 99:-
Butik: Ellos.se


//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback