Duktiga lilla jag.

Vaknade vid fem och kunde ändå inte somna om, så låg och myste ett tag sedan tog jag Molly på en liten springtur.
Jag intervallsprang (växlade mellan powerwalk och springa) en runda som tog ca 20 min.

Det gick bra.
Händerna fungerar mycket bättre idag.
Det är givetvis tungt för ryggen, men jag verkar klara mig hyfsat. (Om ngr timmar lipar jag säkert, vore SÅ typsikt mig).

Idag har jag avbeställt tiden hos sjukgymnasten, för jag behöver tid till att plugga, ta hand om Rebecca, mig själv och hemmet.

Jag har dessutom pratat med min läkare. Jag ska testa den nya medicinen mot sömnen, så får vi se hur det går.
Lite nervös för ev problem, men min läkare är ju bäst, så jag litar på hennes omdömme. (Annat vore direkt idiotiskt).

Vi ses!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback