Herreguuuuuud vilken dag.

Oj oj oj... dagen blev längre än jag trodde och mer blev gjort än planerat.

Efter skolan hann jag precis äta och planera för storhandlingen när Louise undrade om jag ville åka och storhandla idag istället, med henne, Line och Lotta.
Det gjorde jag, och Rebecca kämpade på med all tvätt.

Det var sjukt mycket tvätt, men gudinnan Rebecca lyckades med få allt tvättat. Puh.
Sen när jag kom hem packade och sorterade jag upp maten innan tog jag den sista tvätten, diskade, vek tvätt och nu har jag nyss pluggat färdigt rapport-fan som aldrig blir klar. Men nu finns det ingen återvändo.. den är inlämnad och jag slipper se den för evigt! Yeeay!

Jag har fruktansvärt ont idag. Jag har varit säker på att jag ska flera ggr om men ändå lever jag... hm
Dock så sover jag inte.
och då har jag ändå tagit medicinen jag fick mot sömnen.

Så nej, jag sitter här i min nybäddade säng, med ett ljus tänt med nya sängkläder och väntar..
Jag hoppas jag kommer kunna ta mig till skolan och sjukgymnasten i morgon.. Hoppas..

Natti söta barn där ute.

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback