Kommer troligtvis dö av smärta.

Jag bloggar dåligt just nu.
Men det är för att jag har så ont hela tiden.
Jag sover nästan inget och har mirgän till stora delar av dagarna.

Jag har och ska fortsätta testa akupunktur hos sjukgymnasten.
2 ggr/veckan i 2-3 veckor.

All kraft går ut på att försöka få något gjort i skolan eller hemma.
Jag har sagt det till sjukgymnasten nu att jag inte orkar mer...
Jag minns inte när jag var utan smärta sist.... :(

Jag ska träffa ett team av olika yrkesmän inom vården och så ska vi se ifall någon kommer på något som min läkare och min sjukgymnast inte kommit på.

Samtidigt är det väldigt mycket i skolan nu... Hinner knappt med :(
Det är bara att kämpa på och göra sitt bästa.
Stressen gör smärtan värre.



Idag ska jag och Becca ha myskväll med Louise och Lotta :)

//
Wivica
P.s JAG ÄLSKAR MIN IPHONE 4! <3 D.s

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback