Konstig natt.

Mejl till min kontaktlärare efter natten...;
Hejsan!
Jag har ingen aning om vad som hänt riktigt.
Jag hade väldigt ont igår, tog ca 2 tab under hela dagen, kunde ändå inte somna så vid 12 tog jag den nya sömnmedicinen.
Och somnade runt 1..
Och nu vaknade jag, nacken värker och jag är fortfarande helt dåsig och svag av de nya tab.
(De är också för neologisk smärta, så hela kroppen blir geléaktig typ)

Jag har därmed inte bara missat större delen av skolan, utan också sjukgymnasten och mår väldigt konstigt och "osäkert".

Så det är därför jag inte är i skolan...
Blir jag starkare så försöker jag köra till sv lektionen, men främst ska jag försöka få tag i min sjukgymnast och men allra främst vill
jag fungera normalt innan jag kör..

(Och läkaren säger att jag kan ta (om jag verkligen har jätteont) 3 av de starka varje dag, med 1 alvedon till varje stark tab, samt migrän medicin OCH denna sömnmedicinen - tillsammans. NEJ TACK typ,
man ska ju kunna leva..

Hoppas du förstår någorlunda.
Vi syns i morgon!

//
Wivica

P.s Kommer jag få veta vad jag fick på filmanalysen snart? Jag drömde om den i natt nämligen.. D.s



FB;




True story.
Nä men allvarligt. Skit vad läskigt. Fast ändå skönt, att få en sömn medicin som funkar.
Nu ska jag bara lära mig använda dem..

Nu ska jag se ifall jag kan få tillbaka funktionerna i kroppen med ett varmt bad...

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback