Lång dag idag.

Försökt sova ut i morse, gick så där.
Tog inte min sömn medicin igår ändå...Dumt..


Jag har använt min sovmorgon till att försöka städa lite här hemma, dammsuga och plocka undan.

Min dator håller på att flippa ut fullständigt, ska försöka lämna in den idag.
Skärmen blir blå, den segar, låter och beter sig..
Men jag ser inga virus...
Om det blir så att jag får den inlämnad så blir nog bloggandet segt..

Just nu håller jag på att säkerhetskopiera allt i datorn.

Strax ska jag till skolan, verkar inte som någon av mina tjejer kommer, det blir ensamt och seg, men jag förstår.

När jag kommer hem så blir det plugga och göra mat (har knappt ngn=O).
Sen blir det att tvätta mellan de jobbiga tiderna 19-22 :(

Nu ska jag dra till ICA och sedan skolan!


Tudelluiuuoo...
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback