Monday, sweet monday

Jag började dagen med duscha, äta en god frukost och läsa BILD HÄNT.
Sedan fixade jag små äranden; postade brev, hämtade ut en bok till Rapportarbetet vi håller på med, (och kollade in cykelaffären som ska stänga.)

Sedan var det till skolan för hälsosamtal och lunch med my girls, Louise och Lisa.

Jag hann mycket under lektionerna idag
, känns det som.
Vi gjorde äntligen redovisningen i eng, och jag hann långt på handelslektionerna så jag kunde jobba lite med rapportarbetet.

Nu har jag nyss gjort soppa och vi har ätit.
Jag är så grymt trött, så idag blir det nog mest vila och broderande.

Hoppas ni haft en bra dag!

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback