Packar och Fixar för fullt.

Hej!
Jag har inte mått bra igår, inatt och idag.
Men nu på kvällen mår jag en aning bättre.
Under dagen har jag försökt må bättre, vilat, varit hos sjukgymnasten, tagit ett varmt bad.
Jag har också typ skrivit färdigt min MVG uppgift i Turism A... lär läsa den i morgon, sudda allt, försöka se nyktert på den igen och börja om. men ändå.^^

Imorgon måste bara livet gå runt alltså.
Schema (förklarar mer när jag har tid):
09.00 - Polisstationen
10.10 - Skolan börjar typ.
14.55 - Skolan slutar.
15.35 - Bussen går mot mamma.
16.27 - Tåget går mot mamma.
17.33 - Andra tåget går mot mamma.
17.52 - Är i Älmhult. Bil går hem till mamma. Äntligen.

Där emellan ska jag hinna vara effektiv och inte dö av diverse problem.

Så håller på att fixa och packa, både jag och Rebecca - hon ska till Ingela tills på Fredag sen kommer hon till mamma med.

Vid 19-22 ska vi tvätta. Vi orkar inte, kan inte, vill inte men måste. F a n .

Nä nu ska jag gå och dö lite till..

Puss puss på er!

//
Wivica



Underbart varmt idag! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback