Saknar redan min älskling...

.... Angelica har åkt hem...
buhuuuu..

Vi har haft en awesome helg, med massa mys och en helkväll hos Louise, Lotta, Line och Krister mfl. :)

Vi hade planer som inte gick igenom pga regnet
, but heey, more mys till us!


Det har tagits lite bilder, som jag kommer lägga upp...
Anledningen till att Angelica inte bloggar är att de sällan har internet och att hennes mobil är på lagning.
Inte för att det var någon nyhet men men...



Imorgon ska jag till läkaren för detta med de Neurologiska symtomen jag har...
Lite nervöst, men vi får väl se vad som händer :) (det gäller ju bla mina händer MaHAHAAH)

Efter det blir det engelska muntliga nationella, = döden.

Jag är trött och har mycket tankar i mitt huvud för tillfället, om allt möjligt jobbigt.
Sitter och lyssnar på musik och väntar på att ett under ska ske, det vore underbart, men är samtidigt under all trolighet.

Go kväll go kväll!

//
WivicA

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback