TIPS!

Nu har vi fått böckerna också, så alla paket vi väntade på har kommit.

De är verkligen ett tips. Jag köpte dem till Becca, om jag fick börja läsa dem.
Jag ska försöka köpa hela serien till henne, och själv läsa hela.

Böckerna är från/bakom serien Dexter, som är så sjukt grymt bra!
Jag har bara läst 2½ kapitel hittills, men det skrivs på ett mystiskt, fint och målande sätt.
Jag läser sällan deckare. Men denna serien känns som att det kan gå hela vägen, främst eftersom man kan följa med TV-serien.


Författare: Jeff Lindsay
Titel: Dexter..
Endast två delar har kommit ut på svenska hittills.

Ett annat tips är att handla dem på Adlibris.se
Jag betalade ca 75 kr sammanlagt för dem.
Det är fraktfritt och går rätt snabbt.

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback