All alone.

Livet står still när man är själv. Typ.
Sen Rebecca åkte över lovet till mamma så lever jag på fil, yoghurt, frysta ärtor, frukt, lite onyttigt.
Vad är det för mening att laga mat till sig själv?
Idag har jag i alla fall gjort något.
Jag har varit på körlektion, och handlat med Line.<3


Storhandlandet blir allt mindre, dels för att maten blir allt dyrare, men också eftersom ekonomin strax är obefintligt.
Knappt några hyrespengar kommer in,"skuld" sedan Rebecca var i Stockholm + glasögon hon ska ha för 2000-4000:-, "skuld" till körskolan.
Dåligt tillfälle för folk att dra tillbaka pengar och dåligt tillfälle för misslyckande.
Och att hitta jobb? Herregud! Ser ut att vara omöjligt.

När Becca är borta blir man tvungen att ta itu med saker inom sig själv.. Så dagarna har bestått i småångest, förvirring, tårar och tusen miljarder andra känslor. Varför är det så?
Man borde ta tag i sig själv direkt.


Imorgon är en viktig dag, troligtvis kommer den sluta i tårar och ångest igen, eller helt tvärtom.. och jag hoppas på tvärtom.
Ingen får störa mig. Och jag gör vad jag kan för att skildra tankarna.


REBECCCCCCAAAAA?! NÄR KOMMER DU HEM?
Märker du inte här att jag går under utan dig?
Vi har vuxit ihop och när du är från mig, när ngt händer så känner jag det i mitt hjärta. <3


Nej, ska inte tjöta på mer nu.
//
Wivica
Bild på Alva som klätt ut sig, som mamma skickade till mig idag.
Miss you, så much :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback