bara för att ja saknar min systeryster mkeeee :o

hääääy (a) 
dagarna har varit sådär faktiskt xd
fast rebecca äe ju här så dt äe awesum :*
hon & ja håller på & tävla vem som kan se
alla ''glee'' serien först :o 
fast kan inte se de på min dator o ja få nte låna hennes
dator så mke så hon ligger först :o 
elaktelakt.. 
men just nu ha man nyss ätit, höhö xd 
& snart blire att byta dator med rebecca & sedan 
blire la att gå ut & gå mä zera (y) 
btw måste rensa mina kläder.. :$
sjukt mke som är gammalt :o
men jajae :*
måste duscha med .. ;o 
HAHA menmen (a'
håller på & fixa min blogg oxå, vill igentligen 
byta namn men man kan ju nte gö dt.. 
ni som vill kolla bloggen : http://fjortiisbitchwhateveryoulike.bloggo.nu/
läs/kommentera/ föööölj!

men ska dra nu (: 

så puss ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback