Det visste ni inte! Eller?

Några saker ni kanske inte visste om mig:
1: Jag klarar inte av att gå och lägga mig om köket ser för hemskt ut. Det värsta som finns är att vakna upp och man måste fixa köket innan man kan fixa frukost. Nej, det är bara ok efter en fest lr liknande.

2: Jag håller på att starta ett marknadsförings - företag, för olika typer av bibliotekverksamheter, främst där vi bor. Mer om detta kommer i framtiden.

3: Jag hyser stor skräck för allt som är kladdigt, som matfett, salvor eller gegga. Jag mår extremt fysiskt och psykiskt dåligt av det och kan börja gråta hysteriskt.

4: Jag älskar stearinljus, men tänder dem sällan.

5: Jag har extremt dåligt tålamod, ibland obefintligt. Ändå är mycket av det jag älskar EXTREMT tålamods-nödvändigt, som; min familj, broderi & pussel, mitt sätt att hantera saker (där får ni tänka till hur det blir), pyssel, bakning eller att vara social.

Hur mycket visste ni?

//
Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback