Feeeeelin'

Ibland är det svårt att hinna blogga varje dag, men jag försöker slänga till ett inlägg lite snabbt nu.
Dagen har varit omtumlande, känslomässig, stressig.
Pratade om saker som bubblar inom mig hos kuratorn och likaså på Matten av någon anledning.
Känner att jag fått mycket med mig att tänka på idag..
Från rehabilitering, kurator till matte lektionen. Mycket att tänka på.
Just nu pluggar jag Naturkunskap A som vi har prov på i morgon
och strax ska jag börja renskriva affärsplanen som ska vara inlämnad på torsdag.
Idag år vi havregrynsgröt.
Det kan inte kostat mer än 5-6 kr.
Förövrigt längtar jag till Torsdag då vi ska till Växjö med skolan på Teater och se Othello, och till den 18:de så det är dax för Breaking Dawn Part 1.
Längtarlängtarlängtar...
Vi höres!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback