Måndag

Idag blev det kycklingrätt igen. Med ris utan sås, fick bli sötsurgrejs på flaska.
Idag har jag varit i skolan, kämpat på, pratat med studievägledaren.
Efter att jag hade slutat så hade jag möte med min "mentor" om hur vi ska få mig "fixa" skolan så jag
inte hoppar av en gång till.

Jag är så trött... och det är sååå mycket på en gång. Vet inte vart jag ska börja.
Vi bestämde att jag skulle priotera företagets affärsplan som ska vara inne den 10 nov, och naturkunskaps provet som är på Onsdag. En vecka i taget sa hon... En vecka i taget.
Det mötet gjorde så jag fick avboka hemtjänsten men just nu bryr jag mig inte. Mötet var viktigt.
Väl hemma gjorde jag mat, inväntade Becca och såg på Dr. Phil.
Sedan satte jag i gång med Uppgifterna i Näthandel B och blev klar. Att jag inte lyssnar på mig själv och mentorn!
Kom på efteråt att det skulle koncentrara mig på andra saker som måste göras. Men det blev så automatiskt...
Fasen.
Imorgon är det egentligen alfakurs men jag får nog hoppa det eftersom jag har så mycket att plugga och fixa.
Lika så onsdag morgon..
Nu vill Becca ha datorn.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback