NI KAN ALDRIG GISSA...

...VAD JAG LYCKATS MED!


Sedan olyckorna har jag inte kunnat gå till och från centrum...
...förens IDAG!


Jag har otroligt ont, och det tog tid och var jobbigt och tufft, men jag klarade det.
Ångest kan göra mycket.


Jag skulle till Vårdcentralen, lämna några blodprover och träffa sjukgymnasten.
Det gick bra.
Sjukgymnasten är helt otrolig, han tar sig tid för att lyssna och förstå varje del av allt och fundrar och diskuterar hur det kan spela in i min smärta -- i mitt liv. Idag drog han min nacke och satte små nålar med akupunktur i nacken och axlarna. För första gången på väldigt länge gör det inte ont.
Men tyvärr tror jag inte att jag slipper min migrän idag... Den verkar vara påväg igen...
*Puh*
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback