Seg som i segig söndag.

Som alltid på söndagar har man en konstig känsla av att man vet att man borde göra tusen andra saker än dem
man verken vill eller hinner.

I natt, i alla fall, så satt jag och skrev om nästan hela affärsplanen igen och skrev ett brev jag skulle skrivit lite tidigare.

Idag har jag äntligen lyckats läsa Eng läsläxan..
Andra saker jag också gjort är:
- Återställt min Ipån.
- Tvättat en maskin med tvätt
- Tagit det bästa varma badet på läääänge.
- Lagat mat
- Mejlat
- Upptäckt nya utrymmen i min bokhylla (-hur glad blir man inte då?)
- Sett en film med Rebecca.


Jag har också beställt biljetter till fredagen den 18/11 till efterlängtade Breaking Dawn Part 1.
Då kan man undra hur vi har råd med det när jag gnäller om maten denna månaden så mycket?
Det är tack och vare GratisBio.se, var ifrån jag lyckats samla ihop en biobiljett som jag kunde lösa in till filmen.
Rebecca betalar för sig och betalar bussen till mig tills på måndagen.
Hur glad blir man inte när man ser detta? =)


Jag längtar så!


Imorgon är början på en ny tuff vecka...
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback