Två hårda dagar...

...  har jag haft... men jag hoppas på att kunna repa mig i helgen så jag är redo för skolan.
Hela lovet har egentligen varit jobbig...

I morgon kommer Rebecca hem!
Jag är så lycklig! Saknat henne så...
Ange med, och Alva.... Det är så svårt att vara ifrån dem..

Ikväll ser jag på Drömmen om ett barn, och tanken var att jag skulle äta chokladpudding, men jag la märke till att jordgubbskräm med mjölk (eller snarare tvärtom) var mycket godare!
Jag läser också eng läsläxan... Har ca 100 sidor till på torsdag. Det är svårt med Engelska B,
men det är detta jag gillar... Litteraturen, historien... texten.


Jag är orkeslös.. otroligt trött och utmattad.. känslomässigt. Så att blogga är knappt i tankarna..
Imorgon blir det sjukgymnasten. Jag ber för att han ska kunna göra något åt min nacke, den är i ett katastofläge just nu...
Hoppas ni mår bra!
//
Wivica
"desert flower" - Waris Dirie

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback