Fakta om Wivica (aka tidsfördriv)

FAKTA om mig

Smeknamn:
Kiwi, Wivi, Wiwo och vissa fortsätter kalla mig SezZan från när jag var liten.
Födelsedag: 12 april

 

FAVORIT…

Färg:
Rosa, Svart
Plats: Lilleby i Göteborg ..


Drog: Oj svårt, droger är inte bra så svaret blir nog inte bra oavsett. Tabletter/Alkohol.
Fordon: Bil. Minst smärtsamt.
Film: Alla Twilight filmerna, de sista två Harry Potter filmerna, Remember me och sååå många mer.


Djur: Min Leah som inte bor hos mig och Rebeccas hund Molly i så fall.


Affär: Gekås, Willys, Ikea
Serie: OJ, många. OTH, Grey´s Anatomy, Body of Proof och tusen till..
Skor: Alla typer av Ballerina skor

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: Ofta.
Skrika: Folk säger det men enligt mig aldrig i den mån jag skulle vilja. Höjer rösten kan hända enligt mig, men skrika gör jag mer i min fantasi. Men givetvis händer det.
Sova: Alla gör det. Men hur mycket pendlar enormt.
Drömma mardrömmar: Ungefär 2 veckor per månad.
Drömma sexdrömmar: Det händer, men allt mindre.
Försöka vara annorlunda: Finns ingen anledning.
Klä dig i svart: Ja det klär jag mig helst i, ser smalare ut...
Ha sex: Det händer det med.
Hata folk: Det är väldigt väldigt få personer.
Lita på folk: För ofta tyvärr. 

NÄR…

Åt du senast:
För ca 30 min.
Läste du en bok senast: För ett par dar sen.
Var du på konsert senast: Oj, typ 2008 kanske?
Köpte du något senast: Mamma är och handlar åt mig just nu.
Kysste du någon senast: Det beror på hur man ser det men antar för ett par dagar sedan.
Svor du senast: För en minut sedan.. Till Becca :/
Sjöng du senast: 1 h sedan och hela dagen innan det.
Klagade du senast: 30 min sedan typ
Är det sommar: Maj


VEM…

Saknar du:
Vem? Oh, Louise, och en till jag är osäker på om jag egentligen saknar. Saknar mina småsyskon jämt!
Rörde dig sist: Line. En välbehövd kram<3
Kysste dig sist: Ex Kex Marcus
Gjorde dig riktigt glad senast: Louise, Line eller Marcus. Osäker på ordningen.
Fick du sms från senast: Rebecca, som satt brevid mig i soffan.... ^^

HAR DU…

För många vänner:
Nej.
Tvångstankar: Ja. 
Någon annan psykisk sjukdom: Ångest, Depression och misstänkt borderline. Och aldrig är det något att skämmas för.
Färgat håret: Ja i våras.
Brutit några ben: Nej, men fått en spricka i handen.
Några piercings: Hål i öronen, tungpiercing.
Egen dator: Ja, skoldatorn.
Gjort bort dig rejält: Oh ja!
Bra självförtroende: Det växlar rejält
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Nepp. Faktiskt inte. Men hämtat från ungdomsmottagningen.
Sagt jag älskar dig till någon idag: I huvudet tiotusen gånger.
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Ja
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej, aldrig velat men fått förståelsen till varför folk kan vara otrogna (även om det aldrig finns ursäkter).

HUR….

Går du:
Vaggar lite tror jag pga smärtan.
Fördriver du tiden: Skolan, Rebecca, Vänner och rehabilitering
Mycket pengar har du: På tok för lite!
Tjänar du pengar: Varje år i alla fall.
Ofta diskar du: Maskinen gör det mesta, annars ca en gång i veckan.
Ofta städar du: Försöker plocka för jämnan annars hjälper hemtjänsten mig.
Ofta träffar du din familj: Rebecca varje dag. Pappa någon gång i månaden och resten runt varannan månad - en gång i halvåret. Enormt olika.
Mycket äter du: Vanligt?

ÄR DU..

Förstående:
Ja, det tycker jag verkligen.
Öppensinnad: Jag försöker vara det.
Arrogant: I mig själv aldrig, men folk kan ju uppfatta det så ibland.
Osäker: Extremt ofta
Blyg: Nje
Smart: Nog normalt. Skolan kallar mig begåvad men det känns inte rätt.
Sentimental: Det är nog jag personifierad. :)
Pratglad: Älskar att prata. Finns det något mer intressant än det folk har att säga?

 

 

 

Nu fick ni veta lite mer om mig :)

//

Wivica


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback