du betyder allt.

wivica : 

förlåt att ja har varit som ja har, har insett hur
mycket du har hjälpt mej, hur mycket 
du förstår & kämpar för! 
kan alltid prata med dej, ovasett vad.
du förstår mej i alla lägen & finns där för mej
o du får mej att inse vilka fel ja gör ibland.
det har alltid varit du & ja ovasett vad
som har hänt, vi har stått vid varandras sida 
hela vägen, du visade mej vilken väg
som var bäst att ta, när allt hände.
det var du som hittade oss, du som
hjälpte oss. det var du som hjälpte mej
med kläderna och duschen och allt det 
den kvällen..
har aldrig kunnat pratat om det så mke,
men har aldrig kunnat heller säga hur tacksam
jag är för att det var du som fann oss.
hur tacksam jag är för allt du gjorde och gör! 
jag älskar dej så otroligt mycket! 
du kan inte ana..
oh alla minnen vi har! 
haha kommer du ihåg när ja var liten & 
vi var alltid på ditt rum och sjöng till
amy diamond :') och
alla andra minnen, hah. drar inte upp alla här,
det är alledelse för måååånga.
vill så sjukt gärna vara med imorgon men 
det vet vi alla att jag inte kan.
men duvet att du kommer klara detta! 
( oh ja ska sluta vara orolig :o ) 
men iallafall, ja älskar dej så otroligt mycke
och kommer alltid finnas här!
tack för allt du har gjort för mej syster! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback