Wonder..

Halloj...
De senaste dagara har jag pluggat så mycket hemma och i skolan att jag undrar hur det känns att få en liten del av livet tillbaka...

Affärsplanen är äntligen klart och inlämnad och jag är väldigt ivrig.
Det kanske inte blev exakt som jag vill, och att vinna tävlingen om bästa affärsplan gör jag nog inte men jag är nöjd om man väger det mot den tid jag haft på mig.
Idag blir det Växjö teater med skolan. De flesta klagar över att vi är hemma vid 11-12 i natt och måste upp till skolan i morgon. Men ber vi om att få ut och göra något så får vi acceptera det faktiskt. Tycker jag.
Så jag är glad och förväntansfull. Vi ska se teatern Othello - spännande :)
Är det någon som sätt den?

Vi får se när ni får nästa uppdatering :)
Bye Bye
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback