Denna veckan, puh.

Har varit:
Måndag: Skola
Tisdag: 8.15 - 12.00 Multimodal Rehablitering. Kurator + Föreläsning.
Sedan skola.

Idag:
Onsdag:
Upp 5.55, ta bussen till körskolan för näst sista körlektionen tydligen.
7.45 körlektion
Skola.
14.30 Multimodal Rehablitering - Basal Kroppskännedom
15.30 Möte ekonomi
--> Hem
Äta
Plugga, eng uppgift färdig, lika så svenska (ej renskrivet dock). Kan inte eng glosorna tills i morgon och har inte heller läst till dit man ska i boken vi läser på eng.
Mejla.
Bada.
Betala räkningar.

Torsdag:
Rebecca till Göteborg med klassen.
Jag skola 8.30-16.00
Sedan fortsätta plugga ifatt.
Fredag: Studiedag för mig. Så skööönt!

Jag är så tröööött, har inte sovit spc. mycket de senaste två - tre nätterna och överallt är det problem, pengar, plugg, tider och inte lite alltså.
Idag handlade Rebecca ett jättefina par byxor till sig. Skitsnygg i dem är hon.
Jag är lite deppig över att jag inte kan köpa dem till henne som det är just nu. Men glad över att hon kan fixa det själv. :)
Nej. Här hinner jag inte sitta. Bada nu. Sedan mejla och fortsätta plugga.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback