Effektiv dag.

Fick sova till halv elva då mamma tyckte att vi skulle prata istället.
Efter den knappa timmen så var det bara upp och fortsätta plugga.
Jag har renskrivit Svenska B uppgiften och lämnat in den.
Renskrivit anteckningar från Naturkunskap A och renskrivit anteckningarna från den multi modala rehabiliteringen.
Efter att ha gjort den del av det ovan så kom Becca hem och vi åkte och handlade... Blev mycket dyrare än tänkt.. men det innebär helt enkelt att vi får låta bli att handla under veckan.. Det borde gå bra.
Sen hängde jag upp tvätt och vi åt och jag fortsatte pluggandet.
Sedan hade jag ett yttligare långt samtal med mamma.
Rebecca blev förbannad över något jag sa i det samtalet... jaa... alltid är det disskutioner och bråk.
Undrar varför ingen någonsin kan låta saker bero eller lära sig ta kritik...
Onödig energi många gånger...
Well well... Vi får väl se om Beccus tinar så vi kan se film eller tv tillsammans.
Min mun fortsätter göra ont. Lika så kroppen som alltid.
//
Wivica
P.s Rebecca har tagit fina bilder på studiebesöket i Göteborg med klassen. Vi får väl hoppas att jag kan övertala henne till att blogga ett inlägg om det trots allt. D.s

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback