Effektivt och mysigt (obs, bild tillagt)

OjOjOj.... idag går det undan....
Vi har införskaffat en stor ny hylla. Och vi satte upp Rebeccas bokhylla.
Tufft.

Det var alla pengar vi sparat i fyra månader till nya möbler. Vi är nöjda trots att det var de sista möbel-sparpengarna.

Jag kommer lägga upp bilder i morgon när jag har min dator och det är ljusare så man kan bättre bilder (hyllan är stor och mörk).

Vi har också bakat en massa, Angelica en sockerkaka, Rebecca kärleksmums och jag en kladdkaka.

Pappa har också varit här hela eftermiddan till tidig kväll.
Han åt här och jag gjorde grillad kycklingöverlår med ris.
Just nu är vi alla övertrötta och sitter och ser One tree hill.
I morgon åker Angelica hem till mamma och Rebecca följer med över lovet.
Jag blir alldeles själv..
OKEJ, jag hatar verkligen Beccas tangentbord så nu slutar jag skriva.
Bye bye!
//
Wivica
Beccas kärleksmums.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback