Fredag

Jag blev hemma idag, kvällen blev sen igår och när jag skulle ut med Molly drog hon till ordentligt och min nacke...
Finns knappt ord, kolapsade, krossades... värre än så kändes det som.

Sov någon enstaka timme i natt och har mått rätt dåligt hela dagen. Har inte ens kunnat känna glädjen av att det är en veckas lov framför nu än...
Jag mådde bättre nu till kvällen så jag åkte och handlade mat och sedan kom Angelica och Ronja.
Efter det kommer My (Ronjas syster) och hämtar Ronja och Angelica går ut med Matilda och Destiny.
Då passade jag på att dammsuga och torka golven, det gjorde skrämmande ont.
Men ilskan och ångesten minskade.
Jag bytte sängkläder och fixade lite i köket och med tvätten och sedan har jag suttit här.
Nu väntar jag på Angelica som tänkte att hon skulle sova borta första natten hon var här hos oss, men jag sa nej.
Första natten borde hon vara hemma och hon kom faktiskt hit för att träffa mig och Becca.
Nu när hon kommit ska vi prata lite och mysa framför TV:n hoppas jag på.
See you!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback