Här går det undan!

Sedan jag vaknade och bloggade sist har jag (och Rebecca på vissa saker):
  1. Putsat försterna i storarummet (3st med 4 sidor).
  2. Bytt gardiner i stora rummet
  3. Dammat
  4. Läst färdigt eng läxan
  5. Plockat fram mysiga filtar som är skänt att ha nu när det börjar bli riktigt kyligt.
  6. Torkat och rensta skafferiet i köket + ett skåp till.
  7. Lagt in en maskin tvätt
  8. Hängt rentvätt på galge
  9. Spikat i tvättrummet
  10. Rystat mattan i mitt sovrum
  11. Rensat ur föråddet ute
  12. Ställt in grillen för säsongen
  13. Dammsugat upp skiten efter att ha putsat fönsterna.
  14. Diskat burkarna jag har ute på blakongen (blä för de som röker ;P)
  15. Sopat upp ute på balkongen.
  16. Bäddat
  17. Torkat av datorn/dammat den
  18. Vattnat blommorna och gjort/gör ett sista försök till att få min stora dyra blomma att leva igen (efter att mamma tog död på den med te när hon var här.
  19. Torkat av tvättmaskinen och handfatet.
Det var nog allt. Punkterna 1-2 och 11 har Becca hjälp med mig. Vi har haft väldigt trevligt tycker jag :).
Jag har till och med glömt äta frukost och nu när jag kom på det är det inte lönt eftersom att Beccus står och gör grillad kyckling, ris och currysås, med sallad. Mums!
Det känns skönt att vi varit så effektiva idag.. Det är en bra känsla att ha fått sova ut OCH fått mycket gjort.
Nu tänker jag ta det lugnt resten av kvällen. Kanske kanske kanske att jag pluggar lite Näthandel B.
Vissar bilder när min dropbox tänker funka igen!
//
Wivica
Ps. Säg att vi är duktuga nu då! D.s

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback